Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
The forum may shift around a bit, feel free to register and join the discussion. If you encounter problems or bugs, please let me know via forums@studiolegenda.net - Thanks!
Ik zag in de railmap van Rotterdam een verwijzing naar een railmap van Den Haag. En ik vroeg me af of deze nog steeds op de planning staat aangezien ik erg geïnteresseerd zou zijn voor die map.
Ik heb ooit wel een begin gemaakt. Maar vooralsnog niet afgemaakt. Het probleem is dat de lijnen nog weleens veranderden en de kaart nauwelijks tractie leek te hebben. De tijd die ik erin stop moet wel op de een of andere manier worden terug verdiend Maar misschien, met een Instagram video, dat de kaarten alsnog weer wat aftrek vinden. Al denk ik niet dat ik ze laat herdrukken.
Hier is wel een screenshot van hoe ver ik was gekomen... Hij is duidelijk niet af Als er nou een boel meer mensen deze kaart zouden willen, ben ik best te porren hem te updaten en af te maken.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.